Verpesjuk garanti og fotoshoot.

Om du ikke var verpesjuk fra før, så kan du bli det nå. Kjære Amanda som snart er ett år gammel, sjarmerte oss alle under fotoshooten i går. Hun og hennes foreldre, som er gode venner av meg, var på besøk i går fordi jeg skulle ta noen bilder av denne skjønne jenta. På mange måter så minnet hun litt om meg selv som barn. De små lokkene i nakken som også jeg hadde, men jeg hadde mindre hår på hodet som ettåring. Heldigvis kom det mer hår etter hvert.

 

Her kom hun i full fart imot meg med kosekluten sin.

 

 

 

Jeg tok henne med på gjesterommet, der jeg har en sovesofa stående. Der satt hun som en sol å lekte med lyskulene mine.

 

Kamera var veldig interessant for henne. Jeg fikk knipset et morsomt bildet, men bare såvidt at jeg rakk det.

 

 

 

Og jeg som er så glad i fly, sånn i overkant interessert i det. Så kom hun hjem til meg med dette rosa flyet. Jeg ønsker meg et sånt fly jeg også.

 

 

Noen ganger ble Amanda litt sliten og trøtt. Det tok ikke lange tiden, så var hun blid som ei sol. Hun ville opp i fanget mitt og jeg fikk masse kos. Selv om jeg ikke hadde skjegg og bart. Hun er nemlig veldig glad i mannfolk, fikk jeg høre. Det har jeg hørt i mange tilfeller før også. At barn er tryggere hos menn og liker menn veldig godt, fremfor damer.

 

 

Her er Amanda 3 uker gammel bare. Det var første gang jeg tok bilder av henne.

 

 

 

Gleder meg til å bli bedre kjent med Amanda, og ta flere bilder ved en annen anledning.

 

-Randi Annette-

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg