Klisje og fornuft.

Nå må dere holde dere godt fast, for nå skal jeg være litt klisje aktig. Jeg har nå gått i snart to uker uten  å ha sett kjæresten min, og det var så himla godt å få han hjem igjen. Hvor lenge det blir er enda usikkert, men det blir i så fall i det hele tatt. Med et avstandsforhold så blir det så man setter pris på de små øyeblikkene uansett. Litt er bedre enn ingenting.

 

Så var det å kombinere denne tiden med jobb og studie da. Det er kjipt på mange måter, men heldigvis så har han forståelse for jobben, så klart, men også studiene. Jeg har en videopresentasjon, tre store tekster å skrive og en del diskusjoner og oppgaver å løse. Det aller meste av dette til nå på søndag. Sånn er det å studere via nettskole. Der handler det i bunn og grunn om disiplin og det å være streng nok med seg selv.

 

 

 

Jeg elsker jo å skrive. Synes det er fantastisk gøy. Det er helt klart noe helt annet ennå blogge, for her skriver jeg jo på den måten jeg vil, Men, i norsk må han skrive alt ifra en retorisk analyse til et dikt. Men, hva gjør man ikke for fremtiden. Det å ta studiekompetanse er det lureste valget jeg har tatt. Man vet jo aldri hva man kan komme ut for. En ulykke, skade eller livssituasjon kan for mange være grunn til omskolering. Så dersom du vil ha et tips, ta studiekompetanse. Jeg betaler 0,- for studie. Jeg betaler bare av min dyrebare tid.

 

Det var dagens. Nå skal jeg fortsette å jobbe, før jeg skal på jobb.

 

Ha en fin dag med eller uten en kjæreste. Med eller uten jobb. Med eller uten studie. Lag deg selv en fin dag. Det fortjener du.

 

-Randi Annette-

 

3 kommentarer
    1. Skjønne deg veldig veldig godt, hehe. Kjekt å se igjen kjæresten, selv bare for noen timer. Det skal jeg selv på torsdag, før det kanskje går en uke eller to til jeg ser han igjen (:
      Du er flink som studerer og leser alt på egen hånd. Det kreves mye selv disiplin som du sier ^^

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg