Ny treningstights fra BRAZFIT.

Jeg har vært så spent de to siste dagene med tanke på at jeg ventet en ny treningstights i posten ifra min sponsor, BRAZFIT. I dag kunne jeg få den gleden av å åpne en pakke med en fantastisk flott tights. Den er behagelig på alle måter da den har et høyt liv, den sitter godt og den er i tillegg kjempe fin.

 

Den fikk meg til å dra på trening under en time etterpå. Det kaller jeg ekte treningsglede.

 

Inneholder sponsede lenker.

 

 

Overdelen er også ifra BRAZFIT.

 

Namaste white striped legging – kun 599,-

 

 

 

Her ser dere den samme modellen, bare i en annen farge.

 


 

 

Enda flere modeller i denne serien finner dere her.

 

Min  rabattkode, randiae15 gir deg 15% på hele nettbutikken.


 

Husk å følg meg på instagram @randiae, da jeg legger ut masse inspirasjon daglig. Ha en fortsatt fin kveld.

 

 

 

#trening #treningsklær #tights #sponset #reklame #fotoshoot #foto #bilder #blogg #instagram #inspirasjon #motivasjon #helse

-Randi Annette-

 

6 kommentarer
    1. Henriette Celin: Ja sant – fargene er så fine, rene og enkle. Jeg har jo en garderobe som skriker TRENINGSGLEDE (noe som i seg selv er bra – farger er jo bra). Så det å ha en tights som er litt roligere nå til høsten er jo ypperlig 😀

    2. Sofie Caroline Nilsen: Tusen takk 😀 Jeg hoppet i den med en gang, slo på gliset rundt munnen og dro på trening. Etter en fotoshoot som tok tjue sekunder – vel og merke.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg