Husker dere denne?

For litt siden, det vil si i sommer, så fikk jeg en pakke levert på døren med proteinpulver ifra min sponsor, Proteinstore.no. Og denne gangen fikk jeg levert pakken på døra på jobb. Det kaller jeg service. Skikkelig god service. Det tok en dag å få varene. Proteinbarer var noe av det jeg bestilte, og denne gang tre ulike typer. Den med smak av peanøtter bestilte jeg sist gang og jeg synes den var skikkelig god. Så jeg åpnet den med en gang pakken kom. Jeg var så sulten og hadde full kundeliste, så jeg måtte benytte av meg muligheten når jeg fikk den. Pakken kunne ikke ha kommet på et bedre tidspunkt.

 

Kjøp proteinbarer her.

 

Sponset innlegg.

 

Crunch

 

 

Denne er overraskende god, og man trenger ikke å spise hele med en gang. Det tror jeg i grunn at jeg ikke har greid heller. Men, det å dele den i tre eller fire biter, er absolutt noe jeg kommer til å gjøre. Genialt for å dempe søtsuget eller for å få opp blodsukkeret.

 

Nå gleder jeg meg til å smake på de andre jeg kjøpte meg, men det får bli en annen dag. Minner også om at det ligger en video på min Instagram,  @randiae ifra dagens trening.

 

 

Ha en fortsatt fin kveld.

5 kommentarer

Siste innlegg