Trening, egenpleie og en kald en.

Dette er en rar følelse og det sier meg vel mer enn nok. Jeg har nemlig i fri ifra jobb i dag, og jeg har ikke de største planene for helgen heller. Det er skikkelig rart. Som regel er den full fra morgen til kveld, men i dag så skjer det ikke så mye før klokken er 15.00. Jeg startet dagen med en liten styrkeøkt her hjemme som tok meg kanskje to minutter. Dette for å kickestarte dagen før frokost. Deretter dro jeg på trening og tok en skikkelig styrkeøkt på omtrent 50 minutter.

 

Det var skikkelig godt. Jeg har blitt mer og mer glad i trening med egenvekt, Men, også der jeg tar i bruk strikk, en ball, vektskive eller en vektstang for å få litt motstand Treningen trenger ikke å bli dårlig med fokus på teknikk og lettere vekter heller. Variert er i så fall min nøkkel til trivsel på trening.

 

Inneholder sponsede lenker.

 

Etter trening lagde jeg meg havregrynsgrøt med store havregryn og vann. Jeg toppet den med kanel og en neve mandler. Det er egentlig standard her i huset. Med mindre jeg drikker en sports shake ifra NOKA.

 

Etter en god lunsj åpnet jeg en kald en. Her snakker vi naturligvis ikke øl, men en Black ant bcaa. Black ant Bcaa er en ferdigblandet bcaa drikk på boks, med kullsyre og en forfriskende smak. Den får dere kjøpt her..

 

 

Nå skal jeg omsider sykle til Lade der jeg skal få ordnet neglene mine, hos Novusvelvære. Dere kan se neglene mine der jeg holder boksen over. Slik var de i sommer. Fem ulike farger, og ja, jeg var vågal. Nå blir det ikke så mye rosa og glam. Men, litt glam, det tåler jeg.

 

Lørdag. Du herlige lørdag. Det er så godt med litt fri og egenpleie.

 

Hva med deg? Hva skjer hos deg? Det ligger videoer fra dagens trening på min instagram Ha en fantastisk helg.

 

-Randi Annette-

 

 

4 kommentarer
    1. Herlig at du koser deg sånn med treningen, og den drikken så i grunn god ut (:
      I går var jeg faktisk ute med noen venner, hehe. Veldig kjekt ^^
      Håper lørdagskvelden din ble bra 😀

    2. Henriette Celin: Koser meg stort sett på trening, heldigvis 🙂 Drikken der er veldig frisk og god synes jeg.

      Jeg var hos fadderbarnet mitt i går kveld. Skiftet bleie og hadde på nattis. Pusset tennene også. Veldig kjekt 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg