My FAB nails.

Da har jeg fått jålet meg litt – igjen. Novus Velvære levde opp til forventningene igjen med å gi meg flotte negler. Neglene mine har holdt seg 5-6 uker de siste gangene, men jeg har erfart at fire uker er det lengste jeg ønsker å gå med de. Neglene mine vokser fort, så det er for min del lurt å file ned og ordne de hver fjerde uke. Sist gang var alle neglene mine like, så denne gangen ønsket jeg litt mer kontraster.

 

Tommel og lillefinger er matt lyserosa, pekefinger er rosa med glitter på tuppen, og langefinger og ringfinger en med hvitt glitter. Tre ulke farger som like vel gjør seg bra sammen.

 

Sponset innlegg.

 

 

 

 

 

 

 

Novus Velvære holder til sentralt på Lade, i Trondheim. Det er gratis parkering for kundene og det er en fin ventegruppe med kaffe og noe godt å bite i.

 

 

Timebestilling gjøre på denne linken. Du kan også sende en sms eller ringe dette nummeret dersom du skulle ha noen spørsmål: 915 16 345.
Og studenter får 20% på alle behandlinger.

 

 

Ønsker dere fortsatt en fin søndag.

 

#trend #Mote #shellac #negler #negledesign #nailart #naildesign #neglelakk #DIY #fashion #sti#Helse #velvære #akrylnegler #trondheim

-Randi Annette-

4 kommentarer

Siste innlegg