Den kjedsomheten.

Plutselig var det kveld igjen. Dagen her har gått fort, selv om jeg egentlig har kjedet meg veldig. Jeg pleier egentlig aldri å ha tid til å kjede meg, men i dag så fikk jeg tid til det. Startet dagen med lekser og jeg har jobbet med det i 5 – 6 timer til sammen i dag. Jeg er så lei nå at jeg har ikke ord. Jeg tok meg en luftetur ute ved sjøen rett før middag, og jeg satt der og gjorde ingen verdens ting. Det var veldig godt. Tankene bare fløy igjennom hodet og det gjorde seg virkelig. 

 

 

Jeg har vært veldig fram og tilbake på om jeg skulle trene, men i og med at jeg har trent fire ganger denne uka så langt, så tar jeg fri ifra det i dag. Det å ligge på sofaen resten av kvelden er faktisk helt greit det også. Det har jeg mest sannsynlig ikke tid til å gjøre før neste søndag. Så da får jeg bare tåle å kjenne litt på kjedsomheten.

 


 

 

Den kjedsomheten….

 

-Randi Annette-
 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg