Svar på spørsmålsrunden.

Nå kom jeg plutselig på at jeg hadde spørsmålsrunde for litt siden. Det er ikke greit å henge med alltid, men bedre sent enn aldri.

 

 

1. Hva vil du si er målet med bloggen?

Jeg startet å blogge fordi jeg aldri har vært flink til å skrive. Jeg har hatt god fantasi og jeg var flink til å skrive lange stiler på skolen, men det med skrivefeil har vært noe jeg har slitt med i min ungdom. Det å blogge førte til at jeg lærte meg å skrive bedre – generelt. 

Selvet målet med bloggen endret seg og det gikk over på at jeg ville motivere, inspirere og få noe utav den. I dag har jeg flere sponsorer som hjelper meg å holde liv i bloggen, jeg får fortalt dere mine erfaringer med ulike ting, og jeg får den gleden å kunne gi dere alt ifra gode rabatter til oppskrifter på sunn mat.

 

Oppskriften på denne isen finner du her.

 

2. Hva står øverst på bucket listen din?

Her må jeg vel si at min store drøm er å få sitte i et jagerfly. Om det forlater bakken eller ikke, er ikke så farlig. Jeg er gal etter jagerfly og jeg kan ikke noe for det. Så ja. Det er i så fall et stort ønske. Samtidig hadde det vært kult å opplevd USA og reist en tur til Thailand. Det er noe jeg har lyst til å gjøre en gang. 

 

 

3. Har du noen forbilder?

Jeg husker jeg så veldig opp til Cecilia Brækhus da jeg var veldig aktiv innen kampsport. Ellers er det folk som jobber hardt og strukturert som gir meg noe. Det er gode forbilder for meg i så fall. De kan jeg virkelig bli inspirert av.

 

 

Det var noe som kom inn på spørsmålsrunden. Ikke nøl med å spørre om noe dersom du skulle lure på noe.

 

#spørsmålsrunde #blogg #svar #inspirasjon #forbildet #hverdag #helse #trondheim #kampsport #motivasjon #reise

-Randi Annette-

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg