Snart ferie og reiseklar.

Det er så rart å tenke på at jeg snart skal ha ferie, og at jeg skal på en reise til et sted jeg aldri før har vært. Det er noe jeg virkelig ser fram til, og jeg gleder meg veldig. Om en uke er jeg i Gdansk som er i Polen. Jeg har fått gode og positive tilbakemeldinger på hva Gdansk har å by på, så jeg gleder meg veldig. 

 

Når jeg reiser til et nytt sted, reiser jeg med et åpent sinn. Jeg husker da jeg reiste til Alanya for første gang, hvor negative folk var til plassen. For de hadde jo vært der før -for type fem og femten år tilbake. Jeg opplevde en fin kultur da jeg var der. Folk var ikke så masete som folk flest skulle ha det til. Jeg fant ut at det var litt opp til en selv også. Er du sur selv og negativ, så blir opplevelsen dårlig også. 

 

Så Gdansk, jeg er positiv.

 

Bildet her tok jeg da jeg var på vei til Oslo fra København i fjor.

 

Nå har jeg vært på mange reiser igjennom det korte livet jeg har levd. Jeg begynte ikke å reise til utlandet før jeg var 18 år gammel. Alanya var min aller første sydenreise, da jeg var 21 år. Så jeg har virkelig utnyttet det å reise og oppleve i voksen alder. Noe jeg kommer til å fortsette med. Penger bør brukes på opplevelse og reise synes jeg. Det er så godt å komme seg vekk.

 

Hva med deg, vært i Gdansk før? Kom gjerne med tips til hva jeg bør se, der jeg må spise og shoppe. 

 

Ha en fantastisk dag.

 

-Randi Annette-

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg