Klar for Gdansk med kjæresten min.

Da har jeg og min bedre halvdel fått pakket i en og samme trillekoffert. Og enda er det jo plass til mye mer. Jeg har vel strengt tatt pakket mer enn han, men det kom ikke som noe sjokk for noen av oss. Vi skal være i Gdansk i fire netter, og det er ikke nødvendig med så alt for mye heller. Men, litt må vi jo ha med oss.

 

Håret er nå krøllet og klar for reise. Litt godt å føle seg fin når man skal reise. Før var det om å reise i joggebukse og se mest mulig ferieklar ut. Det har endret seg, for å si det sånn.Med mindre jeg reiser til sydligere strøk da. Da er treningstights digg å reise i.

 

Nå skal jeg nyte hver eneste dag og hvert sekund med kjekkasen her. Det gledes med nok en opplevelsesrik reise med han. Vi har vært kjærester i over fem år nå, og vi har virkelig fått reist masse og skapt minner sammen. Ja, litt klissete må jeg få lov til å være når jeg først får muligheten.

 

Nå vet jeg ikke når dere hører ifra meg neste gang, men det er bare å følge med på min instagram, @Randiae. Så skal jeg i så fall prøve å holde dere oppdatert der om det blir litt stille her på bloggen.

 

Dere får ønske meg en god reise og en god ferie.

 

-Randi Annette-

4 kommentarer

Siste innlegg