Sunn på en fredag. Usunn, mente jeg.

Jeg trener så mye og jeg spiser så mye sunt. Ja, jeg har hørt det før, Det var en gang, pleier jeg å si da. Jeg har vært og er opptatt av det å ha en god helse, men en god helse for meg er ikke bare det som er uten sukker. I denne ferien har jeg hatt lørdag hver eneste dag, for å si det enkelt. Akkurat som jeg liker det når jeg er på ferie. I dag var vi nok en tur inn til gamle byen, Gdansk. Tjue minutter med trikken, og der var vi igjen i den fine byen.

 

En deilig dessert etter frokost og lunsj var midt i blinken.

 

 

Men, jeg måtte dele. Hun vi bestilte av tolket oss som at vi ville ha en som vi skulle dele, selv om det ikke var det vi ba om.

Men, som dere vet – sharing is caring

 

 

 

 

 

34 norske kroner kostet dette til sammen. To vafler, to iskuler og en kaffe. Det er nesten bare kaffekoppen på en kafe i Norge det. 

 

I morgen reiser vi hjem igjen til Trondheim. Om jeg liker det, er jeg ikke sikker på. Jeg har absolutt greid å vært her flere dager. Det tyder bare på at Gdansk var verdt å besøke.

 

-Randi Annette

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg