Bilder fra moteshow

 

Selv om jeg hadde fri ifra jobb i går, dro jeg likevel på en motevisning som var her i Trondheim. Det var stas å møte på mine medarbeidere igjen etter en uke med ferie. Det var ikke minst hyggelig å se igjen tidligere medarbeidere som jeg var daglig leder og faglig leder for. Noen har jeg ikke sett på fem år, så det var kjempe hyggelig å få se de og ikke minst få høre hvordan det har gått siden sist.

 

Ellers var det som sagt et moteshow i går, og det var mye bra å se med tanke på trendene som er nå. Tips til alt ifra fargeteknikker og oppsett, til skjegg og løshår.

 

 

 

 

Med tanke på bildene, så fikk jeg ikke tatt noen gode bilder. Og det med tanke på lys og ikke minst at jeg ikke kunne flytte så mye på meg. Jeg satt på siden, så med tanke  på bildene så ble ikke de så bra. Men, jeg var der for å bli inspirert og lære, ikke for å fotografere. Selv om det å knipse noen bilder var veldig kjekt også.

 

Jeg fikk litt vibes fra London her jeg satt. Bare at London er ganske my større, så var det masse stort hår, bra musikk og stemning. Det å være i London på motevisninger er noe for seg selv. Enda bruker jeg fargeteknikker jeg lærte da jeg var i London. Det er fargene og mengden som forandrer seg. Så teknikkene kan man bruke hele tiden, på sett og vis.

 

Frisøryrket har masse å by på og det er et yrke jeg er stolt over å være en del av.

 

Mote og fashion. Jeg elsker det.

 

 

#Mote #fashion #motevisning #hår #frisør #Trondheim #hårklipp #Frisyre #skjegg #menn #kvinner #Inspirasjon #visning

-Randi Annette-

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg