Egenpleie på spa.

Jeg var å fikset litt på mine føtter da jeg var på reise i Gdansk. Tiden strekker ikke til her i hverdagen, så når jeg var på ferie, så satte jeg av tid til dette. Spa er jo luksus, spør dere meg. Og hun som ordnet meg i Gdansk var så behagelig og nøye, at jeg holdt nesten på å sovne under behandlingen. Det er godt gjort når det er snakk om tær – spør dere meg.

 

I morgen skal neglene mine ordnes på Novus Velvære. Det ser jeg skikkelig fram til. Ikke så verst å ordne seg litt ekstra. Hva gjør man ikke for å føle seg ekstra fjong?!

 

Sponset innlegg.

 

I Gdansk fikk jeg muligheten til å drikke kaffe, te, vann og vin. Det stod ikke på servicen.

 

 

Neglene mine har jeg ikke en veldig stor plan på med tanke på morgendagen, men jeg ønsker noe som kan representere den rosa sløyfen som vi nå skal ha litt fokus på. Så dere skal ikke se bort ifra at det blir rosa og noen sløyfer.

 

 

Patricia på Novus Velvære kan dette, så jeg skal overlate designe og farger til henne.  Men, nå skal jeg snart krype til sengs og så jeg er opplagt til en ny dag. Ha en fin kveld videre, og sov godt.

 

 

#trend #Mote #shellac #negler #negledesign #nailart #naildesign #neglelakk #DIY #fashion #sti#Helse #velvære #akrylnegler

-Randi Annette-

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg