Risikosport, men jeg tar sjansen.

Nå skal jeg ute å sykle i minusgrader, noe jeg gruer meg litt til. Eller, det er 0 grader, for å være presis. Jeg har ikke fått kjøpt meg sykkeldekk for vinterføre enda, så dette kan bli spennende.Jeg burde vel strengt tatt ikke sykle nå, da jeg vet det er glattest på 0 grader, men jeg får prøve å være veldig forsiktig. Jeg har hatt nok av nær døden opplevelser når det kommer til sykkel. Så jeg får sørge for at hjelmen sitter godt på, og ikke stresse for mye.

 

Mitt råd til dere er å ikke sykle slik det er nå uten skikkelige dekk. Men, selv tenker jeg jo at det ikke er så farlig med meg. Det går sikkert greit

 

Det er enda tidlig på morgenen, og jeg skal ikke sykle før om en time, så da har det helt sikkert blitt varmere. Solen skinner også, så jeg tror ikke dette skal bli noe problem jeg. 

 

Nå skal jeg pakke ned kameraet mitt og ordne meg til jeg skal ut døren om en liten time. Ellers ønsker jeg dere en flott dag videre.

 

-Randi Annette-

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg