En forandring. Hva med pannelugg?

 

Ja, nå skal dere få høre. Jeg har kommet fram til at jeg må klippe håret mitt. Og jeg er den typsike kunden som må få det gjort, ja helst i går. Håret var fint før helgen, men plutselig så ser man at det er slitt – igjen. Og når det gjelder hårklipp, så er jeg litt på tanken om å klippe meg en pannelugg. En som jeg må klippe hver tredje uke, altså en lugg som ikke får meg til å se ut som ei tolv år gammel jente. Men, da en tyngre lugg som holder meg i tjueåra. Det hadde jo egentlig vært litt kult med pannelugg. Eller hva sier dere?

 

 

Nå på høsten og vinteren er det mange som kommer å vil klippe pannelugg. Jeg for min del kunne ha tenkt meg det, men på en annen side så er den bare i veien når jeg trener. Men, nå skal jeg ikke la treningen ødelegge håpet mitt om en pannelugg. Men, ja. Jeg får se hvor tøff jeg er.

 

Her var jeg sikkert 23 år gammel.

 

Ønsker dere alle en hårfin dag, med eller uten pannelugg – med eller uten hår.

 

#hår #frisyre #mote #pannelugg #Lugg #fashion #trondheim #frisør #hairstyle #hair #forandring #inspirasjon #Motivasjon

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg