Nedsatte priser på treningsklær og hårkrise.

Tror dere jeg var små stresset over panneluggen min på trening eller? Oh yes. Jeg synes jo det er skikkelig rart å se ei 19 år gammel jente i speilet, (jeg er 28 år fem uker…), men det å trene og ha en pannelugg var null stress. Det ble ekstra varmt da, det skal sies. Men, det gikk overraskende greit. Dere som har hatt eller har lugg, vet at det er noe helt annet å ha hår i panna når man trener.

 

Jeg stod faktisk opp klokken 05.55, kun for å slite meg ut på Tabata på 3t. Vi var fem stykker på timen, og på kveldene er det nesten 40 stykker. Jeg kan godt forstå at folk synes det er tidlig å starte treningen klokken halv syv, men det anbefales virkelig.

 

 Og når klokken var 08.15, var jeg hjem igjen. Det var en skikkelig flott start på dagen.

 

Inneholder sponsede lenker.

 

Her ser dere bilder med farger av sportstoppen dere ser på det øverste bildet. Bildene under er fra Shape Pilates som holder til her i Trondheim.

 

Settet koster 900,-, men er nå på tilbud til 400,- Min rabattkode gir ytterligere 15% av 400,-. Mange spør meg om størrelsene på klærne, og jeg vil anbefale at man går ned en størrelse dersom man for eksempel varierer med S og M. Selv bruker jeg S.

 


 

 

Settet finner dere på denne linken, og rabattkoden min er randiae15, som gir 15% avslag på hele nettbutikken.

 

Ha en sprek torsdag herlige lesere. Og tusen takk for fine tilbakemeldinger på min nye frisyre <3

 

#trening #treningsklær #tights #sponset #reklame #fotoshoot #foto #bilder #blogg #instagram #inspirasjon #motivasjon #helse #pannelugg #hårfrisyre #mote

-Randi Annette-

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg