Våken nok til å sykle meg av på sykkelen.

Overraskende nok, så går det veldig bra med meg etter å ha stått opp klokken seks i dag. Jeg var som nevnt tidligere i dag på Tabata klokken halv syv, og jeg har ikke slitt med trøtthet eller noe. Det sier bare at trening gir mening og masse energi. Det hadde ikke jeg trodd i så fall. Altså, at jeg ikke skulle bli trøtt iløpet av formiddagen. 

 

Med riktig innstilling, så går det meste greit.


Treningsjakken på bildet er sponset.

 

Eller, det kan kanskje diskuteres da jeg greide å sykle meg av på sykkelen i kveld. For å gjøre historien veldig kort, så er jeg glad jeg kan det å falle i fallteknikk igjennom Ju Jitsu, kampsporten som jeg var svært aktiv i tidligere Jeg slo ikke hodet, men fikk en liten trøkk. Men, ikke noe skader eller noe, så jeg har det veldig bra. God herdet for litt juling, sånn sett. Med tanke på kampsporten da, vel og merke. Ja, jeg følte jeg måtte poengtere det for sikkerhetsskyld.

 

Nå skal jeg finne sengen. I morgen er det en ny dag med studier og jobb. 

 

 

God natt – sov godt.

 

-Randi Annette-
 

6 kommentarer

Siste innlegg