Konkurranse og bonuskort.

God lørdag alle sammen. Det er faktisk lørdag, og det er noe jeg ikke helt forstår. Ukene går så alt for fort og snart er det jul. Det er nesten så jeg blir litt stresset over det. Men, i og med at oktober snart er over, vil jeg bare minne dere på denne konkurransen som er nå ut oktober.

 

Sponset innlegg.

 

 

 

 

 

Instagram konkurranse hos meg, @randiae:

1. Finn bildene av neglene mine med den rosa sløyfen som dere ser i dette innlegget, eller bildet av Novus Velvære bonuskort

2. Tag venner, og du får et gratis stempel.

3. Dette vil føre til at du som tagger venner, får de fordelene som dette bonuskortet gir.

4. Kortet hentes hos Novus Velvære (Harald Hårfagres gate 9).

 

For dere som ikke har instagram,del dette innlegget på facebook, og tag to venner. Da vil du få et gratis stempel på ditt kort, når du henter det hos Novus Velvære.

 

Hjemmesiden til Novus Velvære finner du ved å trykke her.

 

 

Lykke til.

 

#trend #Mote #shellac #negler #negledesign #nailart #naildesign #neglelakk #DIY #fashion #sti#Helse #velvære #akrylnegler #Konkjurranse

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg