Kontaktet på instagram. I morgen skal jeg på fotoshoot.

I morgen er det meldt hele 6 varmegrader, men sol. Jeg har en følelse av at det kommer til å bli veldig kaldt, men også gøy. Jeg ble kontaktet av en fotograf som ville ta bilder av meg, så jeg takket ja til det, da jeg synes det er veldig gøy. Jeg tar jo bilder av meg selv, men det er ikke like morsomt. Så dette gleder jeg meg til.

 

 

 

Så i morgen tidlig må jeg pakke ryggsekken, og ta meg meg masse klær. For det skal også skiftes klær, noe som kan bli en utfordring i seg selv da det er utendørs. Men, det ordner seg for snille jenter- sies det.

 

Ha en god kveld.

 

#foto #Trondheim #Fotoshoot #studie #Student #Mote #stil #Photoshoot #photo

-Randi Annette-

 

6 kommentarer
    1. Så utrolig moro. Du kommer til å få en veldig fin dag i morgen kan jeg tenke meg! Skulle gjerne bli tatt bilder av noen andre selv. Ønsker deg en fortsatt fin kveld!

    2. Pernille: Jeg håper og tror at det blir en fin opplevelse 🙂 Uansett veldig morsomt å få spørsmål om å stille på shoot 🙂 Håper du får oppleve det samme <3

    3. Jeg har selv vært modell for en fotograf til en kampanje for trygg trafikk. Men det begynner å bli en del år siden. Syns det var moro 🙂

    4. Pernille: Så gøy da 🙂 Jeg har vært modell for et treningssenter og ellers fotografer som har studert på fotofagskolen. Og nå til ei som er utdannet fotograf. Det blir gøy, og litt kaldt 😉 Jeg synes det er kjempe morsomt 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg