Dagens treningsprogram.

Rett før helgen fikk jeg endelig hentet en ny pakke ifra NOKA. Skapet mitt var skikkelig skrapet nå av det aller meste, så pakken kunne ikke ha kommet på et bedre tidspunkt. Allerede i dag har jeg inntatt to måltider med NOKA. Jeg startet med en NOKA Sports Shake med smak av vanilje, også dro jeg på trening. 

 

Dagens treningsprogram

Benkpress, skråbenk, biceps curls, dips og mage.

 

Sponset innlegg

 

 

Vel hjem så ble det NOKA musli, en deilig og frisk frokostblanding. Dagens start ga meg masse energi til å lese og studere. Jeg satt i to timer og leste om renessansen og ulike kunstnere. Så riktig påfyll av næringsrikt kost er superviktig. Ellers hadde nok hodet mitt ramle godt ned i boka som en potetsekk. For renessansen er ikke interessant – spør du meg da.

 

Nå er det bare å kaste seg på sykkelen om litt, for å dra på jobb. Jeg gleder meg skikkelig til å dra på jobb. Det er en god følelse det.

 

Ha en fortsatt fin dag, og en fantastisk uke.

 

#noka #Musli #Nokadietten #diett #trening #muskelmasse #student #inspirasjon #oppskrift #tips #høst #motivasjon #blogg #Trondheim

-Randi Annette-

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg