Blåmandag og knekkebrød oppskrift

Jeg holdt nesten på å starte dagens innlegg med noe som ligner på dette: “God mandag..:”. Jeg hadde nemlig fri ifra jobb i går, og da blir jeg litt forvirret. Jeg er ikke vant med fridager midt i uken, så når det skjer, blir jeg litt forvirret. Jeg er skikkelig dårlig til å ta fridagene mine. Det er alltids nok kunder som vil ha frisørtime til meg, så da er jeg heller grei å drar på jobb for å ordne de, selv om folk forteller meg at jeg må bli mer egoistisk og faktisk ta fri. Det er ikke enkelt for et arbeidsjern som meg.

 

Men, det er klart det er deilig med fridag nå som jeg har besøk av kjæresten min. Og ikke minst veldig kjekt å ha fri så jeg fikk stekt to brett med knekkebrød i går.

 

Oppskriften på knekkebrødene skal du også få, de finner du her.

 

 

Jeg hadde en plan om å bake rundstykker også, men hvis kjæresten min reiser vekk før helgen, får han nøye seg med knekkebrødene.
(Det er ikke like morsomt å bake til seg selv, nemlig).
De var skikkelig gode denne gangen også, så jeg begynner å få til teknikken. Dere skjønner hva jeg mener dersom dere sjekker innlegget med oppskriften. Det er med tanke på det å få ut dampen fra ovnen innimellom, steketid, jevnest mulig påføring på brettene ect.

 

Hva med deg? Bor det en baker i deg?

 

#Oppskrift #Knekkebrød #Hjemmelaget #tips #Inspirasjon #Helse #Næring #Korn #Fokus #helg #onsdag #frokost

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg