Tabata og bildet fra fotoshoot.

Jeg er så glad og fornøyd med å ha blitt ferdig med dagens treningsøkt allerede nå. 07.15 var jeg ferdig på Tabata, og dette betyr jo at jeg har ettermiddagen fri. Hvor godt er ikke det?! Nå har jeg fullført fire treningsøkter så langt denne uken, så i morgen tar jeg fri med god samvittighet. Så får jeg se om det blir en treningsøkt iløpet av helgen.

 

Og når vi snakker om trening, så måtte jeg så klart vise dere et bildet som flinke fotografen, Nandita tok av meg på søndag. Det var iskaldt, men er det fotoshoot, så er det fotoshoot. Da gjelder det å prestere på best mulig måte.

 

 

Fotograf nmpfoto / Nandita Myre Paulsen

 

Hva synes dere om bildet?

 

Slike bilder er noe av det morsomste jeg vet. Det er gøy med fashion også, men der har jeg ikke like mye erfaring. Det kommer vel en dag for å ta fashion bilder også.

 

Ha en fantastisk dag da dere.

 

#trening #tabata #foto #fashion #fotoshoot #bilder #treningsbilder #modell #sporty #sport #trondheim #blogger #treningsblogg #torsdag #Oktober

-Randi Annette-
 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg