Sad but happy på shoot.

 

Kveldens fotoshoot varte i litt over to timer, og det var en shoot jeg var kjempe spent på. Jeg har nå hatt en periode der fotografer har tatt kontakt, og jeg må si det er utrolig morsomt. I dag fikk jeg prøvd meg på noe helt nytt, og det var både veldig morsomt, og veldig skummelt.

 

Her prøvde vi å finne riktig lys, så jeg kunne ikke la være å gjøre en uskyldig grimase.


Fotograf Silje Bullgård

 

Dette var andre gangen jeg var på fotoshoot hos fotofagskolen, og det var veldig kjekt å få være i studio igjen. Det gledes å se resultatet fra shooten.

 

Men nå – leggetid.

 

-Randi Annette-

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg