Tenk at jeg er den eneste i verden

 

Inneholder sponsede lenker.

Det er ganske utrolig og ikke minst gøy å være den eneste jenta i Trondheim, Norge og ellers i verden som har akkurat denne treningstightsen som jeg har. Jeg fikk den i posten i dag, og jeg synes det var utrolig kult med en hvit tights. Jeg har ikke en gang en hvit bukse. Og det av den grunn at jeg ikke trodde det var noe for meg. Men, nå har jeg jo en hvit tights som ingen andre har. I så fall ikke denne ifra Brazfit. For jeg er den eneste.

 

 

 

Jakken jeg har på finner dere her.

Bruker du min rabattkode, randiae15, får du 15% avslag på hele butikken. Husk fri frakt. Gå rett til nettbutikken via denne linken her.


Tightsen blir å finne på nettbutikken om litt.

 

Husk at du også kan følge meg på instagram, @Randiae. Ønsker dere en fortsatt fin kveld.

 

 

 

#Julegaver #treningsklær #reklame #sponset #ambassadør #gave #Trondheim #trening #styrketrening #fitness #fit #fotoshoot #foto #bilder #Blogg #treningsblogg

 

-Randi Annette-

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg