Behind the scenes.

I mellom den forbanna dritt …. Ja, beklager min frustrasjon, men jeg blir litt irritert når jeg har strevet litt for lenge med å finne de riktige nynorske ordene for mine innleveringer. Jeg fikk heldigvis tatt et lite avbrekk da jeg kunne stikke av i to timer for å stille som modell i en fotoshoot.

 

Over til dagens høydepunkt.

 

 

Jeg var i dag på en fotoshoot, der jeg ble fotografert. På onsdag var jeg også på en fotoshoot der det var AKT som var tema. Vi fortsatte der vi slapp, og avsluttet med litt bilder av meg i treningstøy. For å se et av bildene hun tok av meg iforhold til AKT, trykk her.

 

Klærner er sponset av Brazfit.

 

Her testet fotografen lyset, mens jeg ordnet håret mitt. Jeg var jo på fest i går, så håret var litt flokete etter å ha krøllet det og danset halve natten. 

Verdt det.

 

Halve klesskapet mitt var tømt, så her ligger det en grei bunke med treningsklær.

 

Meg og fotograf, Silje Bullgård.

 

 

 

Nå er det ikke noe plan om flere fotoshoots, men et avbrekk i hverdagen er utrolig morsomt.

 

 

#foto #Trondheim #Fotoshoot #akt #aktfoto #Mote #menneske #Photoshoot #photo #helg #Søndag

-Randi Annette-

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg