RÅSKAP!

Jeg sitter å undrer litt for meg selv her jeg sitter å spiser havregrynsgrøten min. Hvor ble tiden av og hva skjedde?!

 

Jeg stod opp kvart over fem, og var på trening til kvart på seks i morges. Og her sitter jeg. Ikke noe trøtt, og jeg skjønner egentlig ikke at jeg har vært å trent. Jeg kjenner det jo, men det er utrolig hvor digg det er å tenke på at jeg nå har fullført min femte treningsøkt denne uken, og helgen er rett rundt hjørnet. Klokken er knapt åtte, og jeg har gjort unna treningen. Det er så godt å tenke på.

 

Vi var tre jenter som møttes for en treningsøkt, og det var utrolig morsomt. Jeg kjenner ingen av de, men jeg har møtt hun ene ved noen anledninger, sånn type en gang annen hvert år. Så når vi har trening som en felles hobby, så gikk dette utrolig fint. Jeg koset meg skikkelig.

 

Inneholder sponsede lenker.

Den kule Train Insane Camo Tank Top kan dere kjøpe her. Rabattkoden randiae15 gir 15% avslag på hele nettbutikken.

 

Nå er det tid for jobb om litt. Ønsker dere alle en super fin dag.

 

 

#Julegaver #treningsklær #reklame #sponset #ambassadør #gave #Trondheim #trening #styrketrening #fitness #fit #fotoshoot #foto #bilder #Blogg #treningsblogg

 

-Randi Annette-

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg