Oppskrift på en deilig, sunn og frisk salat.

Da var det på høy tid med en oppskrift, og passer godt nå som det er helg og mange har litt mer tid enn i uka. Denne salaten planla jeg på min handletur i går kveld, og jeg må si meg fornøyd med resultatet.

 

En liten twist med andre ingredienser enn hva man vanligvis bruker kanskje.

 

Jeg bruker aldri mozzarella, så dette var første gangen jeg brukte det i salat, faktisk. Avokado spiser jeg også veldig lite av.

 

 

Ingredienser

150g svin eller kylling

Agurk

1/2 Avokado

1/2 fersk moszzarella

2 never kålsalat (eller en annen om du ønsker det)

3 Plommetomater

Pepper

 

Skjær opp alt og bland det sammen. Stek gjerne kjøttet med litt pepper og smak til med eventuelt mer pepper. Dette ble magisk.

Sunt, friskt og smakfullt.

 

Nytes etter trening, før trening, som lunsj på jobben eller rett og slett som en middag..Del gjerne innlegget med dine venner.

 

 

oppskrift #avokado #mozzarella #tips #blogg #matblogg #sunnhet #sunt #sunn #salat #inspirasjon

-Randi Annette-

6 kommentarer
    1. Leah Isabell V: Så hyggelig at du likte det du så 😀 Ja, jeg synes ikke dette er de typiske ingrediensene. Avokado koster også en del. Eller, det varierer alt i fra 20 kr til 40 kr. Så¨er den ikke god dersom den er for myk eller for hard. 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg