Girls getaway – Hello Sweden.

Jeg skal til Sverige, det store utland. Det gleder jeg meg skikkelig til. Jeg og to venninner skal nemlig til Sverige, rett over grensen for å handle, og rett og slett bare komme oss vekk litt. Det er så trist å tenke på at jeg ikke kom meg hjem i helgen på grunn av storm, så da er det virkelig et plaster på såret å få lov til å reise vekk med noen venner. Det er ikke noe spesielt jeg skal kjøpe, men jeg fikk lyst til å reise en tur, og luftet tanken. 

 

 

Det er slike turer som oftest blir bra. De man prater om en dag og bestemmer seg for å fullføre få dager etter. Det å være impulsive er noe jeg har vært redd for tidligere, men på en annen side er det nå noe jeg blir bare mer og mer glad i. Jeg liker å forberede meg og ha en viss kontroll, men nå begynner jeg å bli mer avslappet. Og jeg må si jeg liker den nye Randi Annette bare mer og mer.

 

Slapp av, lev i nuet og sett pris på hver dag. Det har jeg lært meg.

 

Nå – Sweden.

 

-Randi Annette-

6 kommentarer

Siste innlegg