Lørdagsmys.

Da var jeg hjem etter en flott tur til Sverige med to venninner. Nå er både fryser og kjøleskap fullt, og det er kjempe godt å tenke på. Jeg synes det kan være litt stress å handle, så jeg er veldig glad i det å handle mye når jeg først handler, så jeg lettere kan planlegge og ikke minst spare penger. Jeg har i så fall gode erfaringer med det.

 

Nå er det lørdagskveld og den skal jeg nyte. Det blir litt TV, litt studie og avslapping. Det er perfekt når jeg først skal ta det rolig. Lørdagen her gikk virkelig unna, men den har vært veldig fin da. Jeg satser på fint vær i morgen, så jeg kanskje får gått meg en tur utendørs. Uka her har jeg trent fem ganger allerede, så trening blir det ikke i morgen. Hvile er minst like viktig – sies det.

 

Hva skal du gjøre kveld da?

 

-Randi Annette-

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg