Gratulerer med farsdagen pappa.

 

I dag er det farsdag og jeg har skikkelig hjemlengsel. Jeg savner det å ha muligheten til å reise hjem, ta livet med ro og bare reise vekk i fra byen. Men, nå er helgene skikkelig fulle helt fram mot jul, så det ser ikke ut til at jeg kommer meg hjem før jul. Og ikke minst, så savner jeg pappa. Er man pappajente, ja da er man pappajente.

 

Bildene tok jeg i fjor vår/sommer. Her pratet vi om alt mulig, slik vi pleier å gjøre.

 

Hjemme på Mausund er det så fantastisk vakkert.. Jeg kan sitte ved sjøen eller utenfor huset å bare stirre på havet. Det høres kanskje kjedelig ut, men det er så herlig.

 

Minner. Det viktigste er å prate om det, lytte og vise omsorg. Noen ganger holder det å legge en arm på skulderen for å vise omsorg.

 

 Pappa er ikke bare en pappa for meg. Men, min aller beste venn. Vi har vår samme gode humor, eller for noen er den kanskje skikkelig tør. Det er slik vi liker det. Vi ler av det samme og vi veksler kun noen blikk, også er vi der. Det er morsomt, synes jeg.

 

 

Jeg elsker deg, pappa. Kos deg masse på denne dagen. Skulle ønske jeg kunne ha vært hos deg nå.

 

 

-Randi Annette-

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg