It’s time for some fun.

Det skal i så fall ikke stå på mangelen av utvalg her i huset nå, med tanke på saft. En skulle kanskje tro at jeg drakk mye saft, men det gjør jeg ikke. Men, det er uansett greit å ha noe å velge i, og dette kan jo drikkes med god samvittighet også. Så dette var noe av det jeg kjøpte av drikkevarer da jeg var over grensen i går.

 

Sponset innlegg.

Så langt har jeg kun smakt på den nr 3, nemlig den med smak av jordbær. Den var kanskje litt vel søt, men med isbiter i så tror jeg den kommer til å smake helt fantastisk.

 

Så bortsett ifra drikking av saft,har jeg ikke gjort noe som helst fornuftig i dag. Svært lite lekser, masse sofasliting, vasking av kopper og kokkelering av middagsmat. Det kaller jeg en lat dag. Jeg hadde en plan om å gå meg en tur, men jeg kom aldri så langt. Noe jeg ikke lider noe av, for det å slappe av og ikke gjøre noe som helst, er faktisk utrolig digg. Og uvant.

 

 

Men, i morgen er det mandag og ny uke. Det betyr trening og gode rutiner for min del. Jeg får se om jeg starter dagen med en NOKA sports shake og trening, eller om jeg sparer det til litt utpå dagen.

 

 

Ha en super fin kveld.

 

-Randi Annette-

 

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg