Morgentrening og en kamp mot burpees.

 

Nå begynner jeg virkelig å komme inn i en grei flyt, må jeg si. Nå har jeg stått opp alt for tidlig for andre gang, for å være med på ei treningsøkt så tidlig som 06.00. Det å skryte litt over det gir meg ganske mye, så dere får bare bli vant med det.

 

Jeg må si jeg er mektig imponert over meg selv, da jeg synes det er ganske utrolig å få til å stå opp så tidlig og få igang kroppen. Jeg ligger jo som en spent unge dagen før jeg skal trene, ja, som en unge som venter på at det skal bli julaften. Sommerfugler i magen og spenning i kroppen. Fordi jeg skal trene. Det er merkelig, men samtidig utrolig morsomt.

 

 

I dag var det kun jeg og Marte av oss fire som er i denne gruppa, så da ble det litt tid til litt bilder og videoer. Og masse latter. Herregud, det er noen øvelser som er så vanskelige og slitsomme, så når latteren begynner, blir alt av styrke borte.

 

I dag var det helt klart den såkalte burpees som var min verste fiende. Jeg er så treg på vei ned, men også litt på vei opp, så det gjør meg forbanna. Men, jeg skal jobbe med teknikken, for jeg vet jeg kan bedre. Kroppen later som den ikke gidder, men jeg vet den kan. Så den øvelsen måtte jeg virkelig jobbe beinhardt med for å få en fin flyt på. Strenge Randi Annette…

 

Jeg har den på film, så den kommer på instagram etterhvert. Så får dere se selv på teknikken min. Men, heldigvis var partneren min veldig glad i denne øvelsen. Hun elsker den nemlig. Jeg er sikker på at hun elsker burpees like godt som jeg elsker sjokolade. 

 

Bra vi er forskjellige, så vi kan pushe hverandre og ikke minst motivere hverandre.

 

 

Hvilket forhold har du til burpees?

 

 #fit #fitness #trening #styrke #styrketrening #Motivasjon #Foto #bilder #Inspirasjon #Norge #3tilsvika #3t #November

-Randi Annette-

4 kommentarer
    1. siljefjaren: Tusen takk 🙂 Jeg føler meg veldig flink som får det til også 🙂 Får se hvor lenge jeg greier det, men det føles bra så langt isåfall 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg