3t-Ilsvika har inngått et samarbeid med meg.

Jeg er oppi skyene om dagen fordi jeg har fått et samarbeid med 3t-Ilsvika som er etter min mening, det råeste gymmet i byen. Det er nesten helt nytt, og det har en stor lekeplass i kjelleren som er helt ypperlig for slike apekatter som meg. Der kan jeg leke meg med et stort utvalg av utstyr som få senter i dag kan måle seg meg.

 

Dere som har fulgt meg her på bloggen, og ikke minst instagram har allerede fått en smakebit på det. Det ligger en smakebit fra dagens trening på instagramkontoen min, @Randiae

 

Sponset innlegg.

3T-Ilsvika tilbyr ubemannet åpningstid. Det vil si at du som medlem kan dra og trene akkurat når det passer deg mellom kl 05:00 og kl 24:00, 7 dager i uka gjennom hele året!

 

Senest i dag var jeg på trening i kjelleren og lekte meg. Det ble høy puls med blant annet jumpbox, som dere ser på bildet over. Jeg greide å jobbe meg oppover til å hoppe oppå boksen på det høysete. Noe jeg aldri før har greid. Faktisk, aldri turt å prøvd det en gang. Ingenting smaker bedre enn mestringsfølelsen. Den er unik.

 

Min utfordring til deg er at du skal gjøre følgende:

Neste gang du er på 3T-Ilsvika, gjør en øvelse som er utenfor din komfortsone. Du kommer ikke til å angre.
Det sies at det er bedre å angre på noe man har gjort, enn det man aldri fikk gjort.

 

 

God trening, neste gang du er på 3t-Ilsvika.

-Randi Annette-

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg