Bare litt til.

God lille lørdag kjære lesere. Håper dere har hatt en god natt med søte drømmer. Selv husker jeg ikke hva jeg har drømt, men det skal sies at jeg kunne godt ha tenkt meg å hatt flere timer med søvn. Jeg stod opp klokken halv syv for å jobbe videre med studiene mine, da jeg er mest effektiv på morgenen. Etter jobb er jeg også flink, men det er klart jeg er mer opplagt tidlig på dagen. 

 

Hadde vært perfekt å fått sove bare litt til…


Fotograf Silje Bullgård

 

Men, jobben kaller og jeg våkner nok på vei til jobb når jeg hiver meg på sykkelen og tråkker i vei. Det er faktisk det beste med å dra til og fra jobb. Det å få en frisk bris i fjeset så jeg kan sakte, men sikkert våkne. Bare det ikke regner og snør alt for mye, så klager ikke jeg.

 

Men, når bare litt til ikke er greit, så må jeg bare bite i det sure eple, å komme meg opp av sofaen som jeg ligger så alt for godt i. Det er den typiske feilen mange gjør, som jeg heldigvis har greid å lagt av meg. Dette med slumring om morgenene. Bare ligge litt til.. Før kunne jeg skumre alt ifra 20 minutter til 50 minutter, bare fordi det var digg å kunne slumre og ligge litt til. Men, den uvanen er vekk, og glad er jeg for det.

 

 

Håper dere likte bildet som flinke fotograf, Silje Bullgård har tatt, og at dere ellers får en fin dag.

 

 

 

#foto #Trondheim #Fotoshoot #akt #aktfoto #Mote #menneske #Photoshoot #photo #helse #aktfoto #student #trondheim

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg