Jeg skal på julebord i kveld.

I kveld skal jeg på julebord og det gleder jeg meg veldig til. Jeg rekker ikke hjemom før julebordet, så jeg må ordne meg på jobb. Men, det går veldig fint. Jeg tenker å farge ettervesten min, for så å krølle håret eller noe. Jeg har bursdag på tirsdag, og skal feire bursdagen min neste helg, så det er perfekt å få farget håret til den anledningen også.

 

I dag ble det er bilder av meg fra da jeg var på julebord i fjor. Det blir ikke denne kjolen i dag, men et skinnskjørt og en rød body. Ja, det tror jeg kan bli fint.

 

Sponset innlegg.

 

Jeg har ikke blitt ferdig med skriveoppgavene mine enda som skal inn til morgen kveld, så for min del blir det en rolig og tidlig kveld. I morgen må jeg jobbe med skolearbeidet mitt igjen, men sånn er det. Både jeg, venner og medarbeiderne mine har blitt vant med dette. Men, sånn er det. Det kommer godt med seg senere å ha jobbet litt ekstra for å få studiekompetanse.

 

Nå skal jeg spise mitt vanlige frokostmåltid, nemlig NOKA musli. Ja, jeg spiser det enda. Jeg blir bare ikke lei jeg. Havregrnsgrøt, brød og knekkebrød kan jeg fort bli lei av. Men, aldri musliblandngen til NOKA. Det er merkelig, men heldigvis blir jeg ikke like fort lei av alt da.

 

Håper dere får en FANTASTISK lørdag. Nå skal jeg på jobb.

 

 

#Helg #Lørdag #Trondheim #Julebord #fest #Venner #Kollega #Kjole #Fashion #Mote #stil #inspirasjon #Noka #sponset #reklame #lørdag #diett

-Randi Annette-

 

6 kommentarer

Siste innlegg