Dagen derpå.

I går var jeg på julebord, og formen i dag har vært helt fortreffelig. God middag og to øl var ikke noe jeg bar preg av i dag, heldigvis. Selv om jeg ikke var hjem før klokken tre i natt, så har jeg fått masse søvn. Dagen har gått med på å jobbe med skole, og rent lite ellers. Jeg var på besøk til ei venninne bare et steinkast unna her jeg bor, som hjalp meg med oppgavene. Innspill er alltid kjekt å få. Jeg har akkurat sagt meg ferdig med de, men jeg må gå over å sjekke skrivefeil, da jeg har skrevet på nynorsk. Det er ikke bare bare, nemlig.

 

 

Så grunnen til at jeg har vært veldig stille i dag skyldes at jeg har vært opptatt. Senere i kveld får jeg besøk av en venninne jeg ikke har sett siden sommer, om jeg ikke husker helt feil. Bra vi har facebook og lignende sier jeg bare.

 

Nå skal jeg se litt på Top Model og sende inn oppgavene mine til vurdering.

 

Hva har du gjort i dag?

 

-Randi Annette-. 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg