2 uker siden sist <3

Nå er det to uker siden sist jeg hadde besøk av kjæresten min, og nå gleder jeg meg veldig til å få noen dager sammen med han. Det blir to hele dager, og omtrent to halve dager. Så det ser jeg veldig fram til. I går fikk jeg roser i bursdagsgave av noen venner, så de passet veldig godt på spisebordet mitt. Bildet av meg og kjæresten min har jeg tatt, og det er ifra da vi var i Gdansk tidligere i høst.

 

 

 

 

Vi har nå passert 5 år og 4 måneder, så jeg synes vi er flinke som klarer å holde sammen, på tross av utfordringer vi har med tanke på avstanden. 

 

Nå er det bare å telle ned, og glede seg til klokken blir 22.30. For da kommer han nemlig inn døren. 

 

Dagene skal nytes. Det er helt sikkert.

 

Ønsker dere en fortsatt fin kveld.

 

-Randi Annette-

 

2 kommentarer
    1. Carina Behrens: Tusen takk. Ja, det er greit å uttale seg da når man vet hvordan det er. De som forteller meg at det ikke er så ille er nemlig ikke i den samme situasjonen selv.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg