Jeg feira meg selv i går.

 

Og slik så jeg ut på min bursdagsfeiring i går. Ja, jeg har sagt jeg elsker bursdag og det å feire, men jeg tar det tilbake. I så fall feiring med alkohol. Venner skal spandere, skåle ect. Kroppen her er ikke lagd for alkohol, men en fest kan den tåle. Så her legger jeg ikke på noe filter, men sier det som det er. Jeg har følt meg bedre enn dette, foråsidetsånn.

 

 

 

 

 

Dette glasset har vært med meg på mine bursdager ganske mange år nå.

 

 

 

 

 

Her var vi 17 stykker. Fullt hus og super koselig.

 

 

 

 

 

 

Sminken ble lagt av ei venninne, og jeg ble veldig fornøyd. Morsomt å bli sminket med tusenvis av ulike børster, ulike skygger og utstyr jeg knapt har sett. Jeg gjør sminken med fingrene, og jeg bruker kun foundation, litt rouge, øyenskygge og maskara. Vipper satt jeg på også, noe jeg i så fall aldri bruker. Men, jeg følte meg veldig fin da.

 

-Randi Annette-

 

 

6 kommentarer

Siste innlegg