Morgentrening og rabattkode.

En bedre start på dagen ble det nok en gang i dag, med trening klokka 06.00. Det å stå opp er seriøst som en lek. Det er ikke tungt i det hele tatt, noe jeg ikke skjønner mye av. En skulle kanskje tro det er tungt, men jeg tror det handler om gleden bak det å stå opp. Jeg synes trening er kjempe gøy, og da er det lettere å stå opp også. Det ble ikke så mye mer enn seks timer søvn, så jeg har kanskje ikke sovet så mye, men det går overraskende greit.

 

Inneholder sponsede lenker.

 

I dag ble det omtrent 50/50 med tanke på trening av under og overkropp. Jeg kommer til å legge ut noen videoer på min instagram, @randiae.

 

 

Husk at du også kan benytte deg av min rabattkode når du handler treningsklær hos Brazfit. Bruk rabattkoden randiae15 som gir 15%, uavhengig om det er en rabatt på det du handler i utgangspunktet.

 

Nettsiden besøker du ved å trykke her.

 

Ønsker dere fortsatt en sprek tirsdag, og en flott uke.

 

#tilbud #rabatt #sporty #treningsklær #trening #Helse #sporty #gym #fitness #fit #Brazfit #inspirasjon #treningsblogg #sponset #rabattkode

-Randi Annette-

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg