Gjør dere klare for 1 desember og julekalender.

Siste dag av november er her, og nå er det bare å ønske desember velkommen. I morgen er det klart for å åpne luke nr 1 her på bloggen, så det er bare å følge med. Det kommer til å bli åpnet en luke for hver dag. Jeg kan røpe at det vil bli noe som passer til både jenter og gutter. Gamle og unge, så dette gleder jeg meg til.

 

 

Hvis du gikk glipp av dette innlegget der du kunne komme med innspill, så er det bare å klikk deg inn, og legge igjen en kommentar.

 


 

 

Nå skal jeg spise kveldsmat også etter hvert legge meg. I morgen skal jeg stå opp klokken 06.00, for så å trene klokken halv sju. Så jeg trenger all den søvnen jeg kan få. 

 

Håper dere får en fin natt og at dere får en fin start på desember.

 

 

Trening #Fitness #Helse #Blogg #mote #Motivasjon #Inspirasjon #Kalender #Julekalender #Jul #fit  #Treningsblogg #Helse #Styrketrening #foto

-Randi Annette-

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg