Det er fader meg forskjell på helg.

For en uke siden feiret jeg bursdag og jeg hadde leiligheten full av herlige venner. God stemning og jeg var ikke trøtt. Ikke litt en gang. I dag har jeg kjørt et maratonløp uten like, og jeg kan ikke beskrive arbeidsdagen på en bedre måte enn ordet julerusj.

 

Og jeg var veldig fin på feiringen min, om jeg kan få lov til å si det i dagens samfunn, da man oftest blir sett ned på fordi man faktisk kan si noe pent om seg selv. Uansett, jeg er ikke så pen nå i kveld. Jeg ser ut som et takras. Noe jeg ikke sier for å fiske etter komplement, men rett og slett fordi det kan se ut som jeg sov en times tid for lite i natt, hadde stappfull liste fra klokken 10.00 til 18.00. Og at jeg har syklet i pissregn. Ja, for akkurat slik var det.

 

 

 

Nå har jeg sett litt på leksene mine som er til i morgen. Jeg har jobbet i omtrent tre kvarter, men hodet sa stopp. Nå er jeg sliten, og vil bare legge meg på sofaen, se på TV, drikke pepsimax og spise sjokolade. Jeg har spist litt sjokolade hver enste dag nå i en uke. Og det med god samvittighet. Mørk sjokolade stort sett, og da med ekstra god samvittighet.

Håper du har en fin lørdagskveld og at du ser mye penere ut i kveld, enn hva jeg gjør. For å si det sånn, det skal ikke så mye til. 

 

Hugs.

 

-Randi Annette-

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg