Kalenderluke nr 7. 20% avslag på treningsklær

I dag kommer det en liten gladnyhet for treningsglade jenter. Nå har jeg fått tildelt en rabattkode som gir 20% på alle treningsklær hos Brazfit.

 

Kode:

Randiae20 = 20%

 

Gå direkte til nettsiden via linken her, så er det bare å se seg ut noen ønsker.

 

 

Sponset innlegg.

 

 

Jeg anbefaler å gå ned en størrelse når du skal velge tights. Selv bruker jeg S. Tightsene sitter godt, og de aller fleste har et høyt liv.

 

 

 

 Ellers har jeg akkurat trent i 1,5 time, og deler av treningen med en PT. Det var skikkelig gøy og ikke minst lærerikt. Ønsker dere alle en fortsatt fin dag. Dere kan også følge meg tettere via min facebookside og instagram.

 

 

 

#Kalender #Jul #Julekalender #Brazfit #Trening #Treningsklær #Tights #Sponset #Reklame #Sponsor #Motivasjon #Rabatt #Instagram #personligtrener

 

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg