Kalenderluke nr 11. 25% på treningsklær

Da har vi kommet til 3.søndag i advent, og julen nærmer seg med stormskritt. Nå har kanskje mange blitt ferdige med julegavene sine, men jeg er ganske sikker på at jeg har rett når jeg sier at mange har igjen disse kjøpene. Selv har jeg så og si alt i boks, men det blir alltid slik at jeg kjøper til litt ekstra like vel.

Folk ønsker seg ikke så mye av jeg inntrykk av. Selv jeg sier at jeg ikke vet helt hva jeg ønsker meg når jeg får spørsmålet. Men, treningsutstyr, treningsklær og lignende er jo noe alle kan få bruk for. Så i dagens luke deler jeg min rabattkode til dere.

 

Sponset innlegg.

 

Randiae25 gir 25% avslag på hele nettbutikken, kun i dag.

 


 

 

Besøk nettsiden til Brazfit på denne linken, og få tilbudene som gjelder i dag. Kode, randiae25. Del gjerne innlegget med dine kjente og kjære, så de kan få en billigere handel. Dere kan også følge meg tettere via min facebookside og instagram.

 

 

Ha en fin adventstid.

#Kalender #Jul #Julekalender #Brazfit #Trening #Treningsklær #Tights #Sponset #Reklame #Sponsor #Motivasjon #Rabatt #Instagram #personligtrener

 

-Randi Annette-

4 kommentarer

Siste innlegg