Kalenderluke nr 14. Teknikktrening og stor rabattkode på bloggen.

Da kommer den siste og beste rabatten på treningsklær her på bloggen for i år. Denne gangen får dere 30% avslag på alle treningsklær på Brazfit sin nettbutikk. Gå direkte til nettbutikken via denne linken.    

 

Sponsede lenker.


Koden er, Randiae30 som gir 30% og fri frakt. Fri frakt er det alltid hos Brazfit.

 

Jeg holder så smått med å jobbe med teknikken når det kommer til markløft. Der har jeg masse å jobbe med. Rumpa litt ned, knærne tilbake, blikket fram, albuene på siden av knærne.. Det er nemlig ikke bare bare.

 

 

 

Jeg har også i det siste fått hilst på øvelsen, knebøy som jeg ikke har sett på en stund. Der er det litt annen teknikk igjen, men det er ikke mindre avansert det heller. Der glemmer jeg kjernen veldig fort. Det er jo så mye å tenke på. Men, det er da det blir gøy å trene. Små justeringer er morsomt å jobbe med. Helt til jeg blir utålmodig og kjører på. Men, jeg er flink til å jobbe med lette vekter når jeg utforsker disse små detaljene.

 

 

Med tanke på mye tøy og bøy det er i treningsverdenen, så er det viktig med gode treningsklær. Ikke minst en tights som ikke viser hvilken farge eller fasong undertøyet har. Det kan Brazfit gå god for, heldigvis.

Jeg trenger ikke den sjette sansen for å vite hvilket undertøy mange av jentene har på treningssenteret, da tightsen ikke er med på laget for å skjule den. Jeg synes det er svært upassende og ekkelt, selv om det er snakk om en stakkarslig truse. Men, poenget her er at desto mindre gjennomsiktige treningsklærne vi har er, desto oftere vil vi bruke de. Bomkjøp er aldri noe gøy.
Skulle dere ha noen spørsmål angående treningsklærne til Brazfit, så er det bare å legge igjen en kommentar, så skal jeg svare dere så godt jeg kan.

 

 Dere kan også følge meg tettere via min facebookside og instagram.

 

 

#Kalender #Jul #Julekalender #Brazfit #Trening #Treningsklær #Tights #Sponset #Reklame #Sponsor #Motivasjon #Rabatt #Instagram #personligtrener

 

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg