JÆVLIG MAGISK! Den følelsen når du klikker på “send”.

Tommel opp for ei dyktig jente som har jobbet beinhardt med skole fra klokken var halv elleve i dag, med en pause på 1,5 time med blogging og TV. Ellers har jeg gått ifra det å lese på en bok nå og da, til å finne stoff til en videopresentasjon jeg måtte levere inn i kveld. Og ikke minst, få til en bra presentasjon uten å banne, si noe feil, glemme hvor i teksten jeg var ect.

 

 

Etter mye fram og tilbake med de ulike oppgavene, så ble det til slutt lagd en video der jeg snakket om hva som er typisk norsk. Jeg måtte snakke om dette i 5 -10 minutter, og jeg greide å holde meg innenfor de ti minuttene så akkurat. Det trekker nemlig ned å ikke levere en video innenfor det som er satt. Og ikke minst, det jeg sier må også være aktuelt.

 

Jeg satser ikke på 6, men jeg setter pris på halvparten i så fall. Sist gang jeg leverte en videopresentasjon, fikk jeg 4. Nå føler jeg ikke det gikk like bra, men hallo. Jeg har levert noe. Og det å trykke på send, er alltid like magisk. Les, godt.

 

Sponset innlegg.

 

 

Nå har jeg mest lyst til å ligge rett ut og ikke gjøre noe som helst. Men, jeg har sett alt for mye på skjermen, så jeg er nødt til å komme meg ut og på trening. Det å studere via Internett gjør at hodet blir fort sliten. Pluss at jeg sitter å kverner og strever for meg selv. Ja, det er faktisk litt synd på meg. Folk sier jeg er flink, og jeg tar det virkelig til meg. Jeg vil jo være med venner, dra på kafe, kino og ikke minst trene. Men, det er ikke sånn. Det går bare ikke.

 

 

 

Nei, nå Randi Annette må du ta deg sammen. Få på deg de flotte treningsklærne fra Brazfit, og dra på trening. 

 

G I R L   P O W E R!

 

-Randi Annette-
 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg