Når et bildet sier mer enn tusen ord.

Jeg trenger kanskje ikke å si så mye, annet enn at bildet taler for seg. Jeg overdrev skikkelig med redigeringen på bildet, nesten for mye. Men, da med god hensikt.

Jeg startet treningen i dag med en time som heter for tabata, som er på 3t Ilsvika. Timen startet klokken 06.30, og jeg slo opp øynene 40 minutter før timen skulle starte. Det å trene såpass tidlig gjør at jeg får noen timer på å gjøre andre ting før jeg skal på jobb, som for eksempel å gjøre lekser, eller å blogge. Tabata er en time som er effektiv, samtidig som den gir svettegaranti. En fin kombinasjon av styre og kondisjon. Akkurat slik jeg liker det.

 

Man føler seg litt kaotisk og sliten på en slik time. Men, så godt det er etterpå.


Sponset innlegg.

 

Tabata er en time som er svært populær hos 3T-Ilsvika, så det lønner seg å sikre seg en plass i god tid. Selv trener jeg så og si nesten hver torsdag klokken 06.30, da jeg har egentrening ellers i uken. Har du ikke prøvd Tabata enda, så anbefaler jeg deg det på det sterkeste.

 

-Randi Annette-

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg