Folk stresser og jeg slapper av med besøk av pappa.

Nå er det hektiske dager, og jeg skal innrømme at jeg ble litt stresset over å faktisk innse at julaften er neste helg. Den kommer liksom så brått på hvert år den jula. Men, jeg har heldigvis i en alder av 28 år lært meg å ikke stresse alt for mye. For hvorfor skal jeg stresse så voldsomt?! Jeg tror folk stresser unødvendig i disse dager. Huset trenger ikke å bli så rent at en skulle tro at det ikke bodde folk i huset. Rotete og støvete blir det like vel. Jeg sier ikke at vi ikke skal rydde og vaske, men det er ikke noe å gjøre et stort nummer av. Men, det er vel lettere sagt enn gjort for de fleste av oss.

 

 

Ellers er jeg så heldig å ha besøk av pappa. Vi dro på KOS her i Trondheim for å spise middag i dag. Heldigvis er han like glad i sushi som meg. Sushi er noe jeg ikke spiser så mye siden jeg ikke vil bli lei av det. Det skal være like godt hver gang, og det blir det ikke hvis jeg spiser det ofte. Mange er så skeptiske til sushi. Men, hva med deg? Liker du sushi?

 

-Randi Annette-

8 kommentarer
    1. lisebrevik: Ja, ikke sant. Det er allerede neste helg. Skummelt å tenke på hvor fort tiden går. Takk for en hyggelig tilbakemelding 🙂 Jeg trenger å ta etterveksten før jul, men det ser ikke ut som det er så mye tid til det, dessverre…. 🙂 Bra lengdene er fine da i det minste :p

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg