Kalenderluke nr 16. Få dagens treningsprogram på bloggen.

Jeg ble andpusten, sliten og svett på dagens trening. Og i den forbindelse vil jeg veldig gjerne gi den samme deilige opplevelsen til dere. Så i dag tenkte jeg rett og slett at jeg skulle overlevere dere dagens treningsprogram.
Jeg trener på 3t-Ilsvika som mange av dere har fått med dere, og lekeplassen helt nede i kjelleren kunne jeg ha holdt på en hel dag. Ikke for at jeg ikke tar meg ut på trening, men rett og slett fordi det er så fantastisk morsomt å trene der. Så er du 3t-medlem, så skjønner du kanskje hva jeg snakker om.

 

Sponset innlegg.

 

 

Jeg kjørte på med syv øvelser på dagens økt, og dere trenger forsåvidt en del utstyr til øvelsene, men noen av øvelsene kan man gjøre uten utstyr også. Jeg kan ikke navnene på alle øvelsene, så det blir litt forklaring her så dere skal skjønne hva jeg mener. Det er vel i bunn og grunn viktigst også.

 

Dagens treningsprogram

En beins på boks (her hadde jeg ekstra kilo på nakken, såkalt sandbag. Gikk opp med høyre fot og strekte ut på toppen. 10 på hver fot).

Utfall i slynge (10 på hver fot)

Facepull i slynge (10 tilsammen)

Wall Ball (en kombinasjon av flere øvelser i en. Starter med ballen i hendene i en knebøy, og i det man strekker beina kaster man ballen langt opp langs veggen. 10 stk)

Hipthrust med ekstra vekt (10 stk)

Slam ball burpees ( 15 kg ball som kastes hardt i bakken, for så å ta en burpee. 10 stk)

Rope (trening med tau i omtrent 40 sekunder)

 

 

(Den blå ballen brukte jeg på øvelsen Wall Ball, og den lille sorte på 15 kg på burpees).

 

Etter en runde med dette, kjørte jeg på med to til. Det er svettegaranti, høy puls og en smule fortvilelse. Men, man kommer seg igjennom med riktig innstilling. Jeg hater utfall og burpees, men jeg holder på med å lære med å like det. Ja, jeg er rar sånn, men jeg elsker å utfordre meg selv. Det er sånn man vokser.

 

Følg meg gjerne på instagram, @randiae og følg min facebookside. Ellers håper jeg dere stikker innom 3t-Ilsvika selv om dere føler at dere ikke har så god tid. Litt tid til trening har de fleste av oss. Det handler om å prioritere. Ellers håper jeg dere får en fin fredag, og ei riktig god helg.

 

 

 #fit #fitness #trening #styrke #styrketrening #Motivasjon #Foto #bilder #Inspirasjon #Norge #3tilsvika #3t #November

-Randi Annette-

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg