Jeg er tydeligvis ikke så aller verst.

Jeg tror ikke at jeg er kjip og trist å være rundt altså, men at jeg gjør meg fortjent til en gave sånn helt uten videre, det må jeg si overrasket meg. Jeg er ikke så heldig at jeg får gaver uten at det er jul eller bursdag i vente. Men, denne gangen fikk jeg en gave uavhengig av høytider, men rett og slett fordi jeg er den jeg er. Snill, grei og litt flink. Jeg tror det var noe sånt jeg var. He-he. Ja, jeg er beskjeden, sånn egentlig.

 

 

 

 

 

En kunde av meg som har gått til meg fast i sikkert åtte år, ga meg denne boken. Så utrolig hyggelig og omtenksom. Hun ga meg også beis til bordet mitt som jeg har pusset opp for to år siden. For ei dame altså.

 

 

Det var altså denne boken som lå innpakket, så nå kan julen bare komme. Jeg er ikke kjent for å være glad i lese bøker, men denne gleder jeg meg virkelig til å begynne med. Det handler jo om å finne noe interessant, et tema, en sjanger, ikke minst, når man skal få glede av å lese bøker. Jeg leser og studerer masse, men nå kan denne boken være min terapi og den jeg kan ta frem i de periodene jeg bør slappe av litt ekstra. Perfekt til jul.

 

 

 

Mange sider som skal ta meg med til en annen verden, til noe spennende, skummelt og kanskje trist. Hvem vet?

 

 

 

 

 

 

Jeg har hørt mye om denne boken, og mange av dere har kanskje lest den allerede.

 

 

Takk, Inger Marie.

 

 

-Randi Annette-
 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg