Hun likte stilen min. Jeg var noe av det fineste hun hadde sett.

Jeg ble litt tankefull over en hendelse som skjedde da jeg var ute på byen i går. Ikke vondt verre enn at damer la merket til meg, og kom bort til meg. Den første hendelsen skjedde når jeg stod i baren for å kjøpe meg en øl. Jeg følte på meg at noen glodde på meg. Dere vet den følelsen der dere føler en nærhet av noen, men du vet du står alene. Eller, så godt som i alle fall. Jeg kikket meg over skulderen, og der fikke jeg øyet på ei dame som smilte og studerte meg fra topp til tå. Det var så kleint, så jeg smilte til henne for å se om hun kanskje skulle begynne å bevege på leppene og si noen ord. Hun kom bort til meg og sa, jeg liker stilen din. Hun gikk omsider.

 

Bildene tok jeg rett før jeg stakk ut døren i går kveld.

 

Jeg gikk bort til bordet der vennene mine var, og jeg rakk ikke en gang å sette meg ned før det var ei dame som kom bort og sa følgende,  du er virkelig noe av det fineste jeg har sett. Og ba deretter vennene hennes ta en kikk. Jeg skjønte ikke noe, jeg måtte jo smile og si tusen takk. Men, hva var greia liksom?! Jeg tror virkelig på det, og tar det til meg når det kommer ifra damer. Menn kan lire utav seg slike kommentarer i hytt og gevær, og det trenger ikke alltid å ligge noe bak ordene. Men, jeg tror mange jenter skjønner hva jeg mener med det. Når jenter sier noe som dette til ei jente, så mener de det oppriktig. 

 

 

Utrolig gøy å få slike komplement, det må jeg bare innrømme. Kanskje jeg strålte mer enn vanlig, eller at jeg rett og slett hadde drita fulle damer rundt meg. Hvem vet. 

 

-Randi Annette-

8 kommentarer
    1. Vilde: Ja, absolutt. Og i så fall med bare fem minutters mellomrom. He he 🙂 Den første var litt klein, da jeg følte hun var litt.. Ja, PÅ…. Hun andre var bare super søt 🙂

    2. Dette er jo sånne kommentarer som bare er med på å gjøre en fin dag PERFEKT !! Og btw….ut ifra bildene av deg så er du jo bare SMASHING <3 Ta det til deg !!

    3. Siw: Ja, det har du helt rett i 🙂 Tusen takk. Kjøpte kjolen i London for omtrent syv år siden. Så jeg fant den lagt inne i klesskapet. Sikkert to år siden sist den ble brukt – minst 🙂 Skal ta det til meg. Selv om det er litt vanskelig å si tusen takk, så setter jeg utrolig stor pris på det ; -) <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg